måndag 23 mars 2009

Bodström bloggar

Helt överrumplad blir jag av att halka in på http://www.bodstromsamhallet.se/ där någon som utger sig för att vara Thomas Bodström skriver.

Det första inlägget jag läser är "Teknisk idiot" vilket får mig, i kombination med namnet på bloggen, att tro att någon som vill misskreditera Thomas Bodström startat bloggen. En snabb surfning till socialdemokraterna.se avslöjar dock att det hela inte är en bluff.

Jag är mållös, en människa som inte har den blekaste aning om teknik har drivit på hårda lagar som håller på att skicka vårt samhälle in i samma kategori av länder som t.ex. Nordkorea.

Han ska ha cred för att han är så öppen med sin okunnighet, en dag förstår han säkert vilken skada han har gjort på samhället.

Det här inlägget är enbart gjort för att bevara mitt första intryck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar